Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
A kiválasztott és megfelelőnek tartott, a kosárban elhelyezett termékek ellenőrzése után, a vásárlási folyamat következő lépéseként kattintson a "Pénztár" gombra.
Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni (regisztrált vásárlók adatait tárolja a rendszer, megkönnyítve a későbbi vásárlásokat).
A következő lépésekben lehetőség van kiválasztani a megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy kiszállítás futárszolgálat által), valamint fizetési módot (banki átutalás, internetes bankkártyás fizetés, készpénz, utánvét).
Vásárlási feltételek elolvasása és elfogadása, és a megrendelés tartalmának ellenőrzése után a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Webáruházunkban a rendelés időpontjában érvényes nettó listaárak vannak a termékek mellett feltüntetve kiemelten. Az aktuális ÁFA-kulccsal növelt bruttó ár külön összegként kerül megjelenítésre.
Szállítási költség
A szállítási költség a pénztár folyamat során a rendelés véglegesítése előtt kerül a számla összegébe a kiválasztott szállítási mód szerint. .
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal. A termék várható kiszállítási idejét a megrendelési folyamat során ismerteti a webáruház (tájékoztató, visszaigazoló email). A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Számlázás
A megrendelt termékekről a webáruház szolgáltatója a Metport Kft (cím: 1039 Budapest, Mátyás király út 64, adószám: 25733408-2-41, cégjegyzékszám: 01-09-286251) papír alapú számlát állít ki, amelyet a vásárló részére eljuttat.
Fizetési feltételek
Webáruházunk lehetőséget biztosít banki átutalással, személyesen készpénzzel és utánvéttel készpénzzel történő fizetésre. A fizetési feltételekre vonatkozó szabályok a fizetési módok melletti leírásban olvashatók.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Adat és megjelenési hibák javításának lehetősége
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Megrendelést kizáró feltétel
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Megrendelés visszaigazolás
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében, a rendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének megtörténtéről.
Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, de jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Megrendelés feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Megrendelés módosítása, törlése
Amennyiben a vásárlóhoz az értesítés nem érkezik meg és az eladó egyéb módon sem veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval 48 órán belül, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában elektronikus úton kerülhet sor.
A megrendelés teljesítésének megkezdéséig lehetősége van a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására egyeztetés alapján.
A szállítástól elállás
Amennyiben a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott árut rajta kívülálló okok miatt nem áll módjában a megrendelésben foglaltaknak megfelelően a vevő részére biztosítani a szállítástól elállhat, melyről köteles a megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza a cégünk telephelyén (1039 Budapest, Mátyás Király út 62.)
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat, aminek módjáról a megrendelő és az eladó közötti szerződés, részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Az eladó köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.
Az eladó azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban (használatba lett véve, és a használat során folyadékkal, egyéb anyagokkal érintkezett, szennyeződött). A megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy újra értékesítésének másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket az eladó visszavételezi. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.